Dětský den v TA KAVÁRNĚ pod taktovkou pracovníků společnosti dm drogerie markt
Od dubna do června 2012 mohou pracovníci dm strávit jeden pracovní den dobrovolnou činností pro vybrané neziskové organizace z oblasti ekologické a sociálně-kulturní. Spolupracovníci dm se aktivně zapojují do dobrovolných projektů. Čtyři spolupracovnice ze dvou pražských prodejen dm se rozhodly strávit jejich dobrovolnický den v pražské TA KAVÁRNĚ a pomoci s uspořádáním dětského dne.
Radost pro všechny
Dne 1. 6. 2012 se v TA KAVÁRNĚ konal historicky první dětský den a čtyři pracovnice dm se rozhodly dobrovolně pomoci s jeho uspořádáním. Své dojmy popsaly následujícími slovy: „Vzhledem k tomu, že jsme ani jedna nevěděly, čeho se příprava dětského dne pro děti z Jedličkova ústavu týká, tak si myslíme, že se akce podařila i přes nepřízeň počasí. Pan Kučera nechal soutěže pro děti a organizaci zcela v naší režii. Při troše improvizace jsme pro děti vymyslely docela dobrý program. Největší radost měly děti z našich firemních balónků, které měly za úkol pomalovat. Další soutěž byla jízda mezi kužely a následná střela na branku nebo hod šiškou na namalovaného medvěda. Akce se týkala dětí z prvních a druhých tříd, děti byly za všechno velmi vděčné a my si to s nimi užily. Hodnotíme náš den jako velmi úspěšný a již dnes přemýšlíme o příštím roce, co vymyslíme pro děti nového, jestli se tato akce bude opakovat. Všem se nám to líbilo a doufáme, že dětem taky.“
Své dojmy z přípravy dětského dne nám sdělil i pan Jiří Kučera z TA KAVÁRNY: „Vyhráli všichni. Děti si prošly atrakce a výborně se bavily, slečny jim umožnily strávit příjemný čas v rámci dětského dne, spojily příjemné s užitečným a díky tomu, že využily nabídky své firmy strávit jeden pracovní den dobrovolnou činností, mohly strávit příjemný den v příjemné kavárně. TA KAVÁRNA a společnost dm společně otestovali „páchání dobra“ jménem firemního dobrovolnictví a ujistili se díky tomu, že pomoc neziskovým organizacím rozhodně nemusí být jen finanční. Spolupracovníci se tak mohou cítit dobře, protože pomáhají tam, kde to je skutečně třeba a jak známo, spokojený zaměstnanec je k nezaplacení.“